Curs 2019-20

PROJECTE ETWINNING

– PLASTIC + LIFE

GRUP 1B

Aquest projecte etwinning l’ha desenvolupat la tutora de 1ºB del CEIP MIGUEL HERNÁNDEZ de València, al costat de tres col·legis europeus a Itàlia, Armènia i Croàcia durant el curs 2019-20.
La consciència sobre el canvi climàtic, així com la cura del medi ambiente són els eixos principals del projecte, centrat principalment a l’ús que fem del plàstic  i la seua repercussió al planeta.
Malgrat haver patit una pandèmia mundial, hem pogut adaptar les activitats del projecte així com alguns continguts a aquesta nova situació de confinament i incertesa mai abans viscuda.

Por aquest motiu, ens plena d’orgull, haver rebut els Segells de Qualitat Nacional i posteriorment, el Segell de Qualitat Europeu, per el treball i la dedicació tant dels alumns i alumnes com de les seues famílies i el reste de professors participants.

Soles em resta desitjar-les a tots la més sincera enhorabona!