XXVII TORNEIG ESCOLAR D’ESCACS VICENT ÚBEDA MEMORIAL.

Dilluns passat acabava aquesta edició del torneig escolar amb els següents resultats: En la categoria individual, el 1r premi ha sigut per a Adrián Martos del CEIP Martínez Valls; el 2n premi per a Aleix Sanchis del CEIP La Solana; i el 3r premi per a Asier Anaya del CEIP Lluís Vives. Per equips, el 1r premi ha sigut per al format pel CEIP Martínez Valls; el 2n premi per a l’equip format pel CEIP La Solana; i el 3r premi per a l’equip del CC San José. Més enllà dels resultats, una edició més, han estat les vesprades dels dilluns del mes de febrer, unes jornades de molta esportivitat i concòrdia en les quals ha primat l’interés i el gust pels escacs. El nostre reconeixement per a totes les persones participants. Gràcies també a totes les persones que heu fet possible que aquest campionat es portara a terme.