PROGRAMA BANC DE LLIBRES 23-24

Resolució de 18 de maig de 2023, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’estableix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat per a destinar a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2022-2023 (DOGV núm. 9601, de 23 de maig de 2023).

L’alumnat matriculat en Educació Primària podrà acollir-se voluntàriament en el programa de banc de llibres per al curs 2023/2024 o renunciar a aquest programa.

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES 2023-2024

ALUMNAT PARTICIPANT EL CURS 2022-2023

1. L’alumnat participant en el programa de Banc de Llibres durant el curs 2022-2023 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el banc de llibres 2023-2024, ja que aquesta condició es manté, excepte si exerceix el seu dret de

cas de renúncia, caldrà fer-ho de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a aquest efecte en el moment del lliurament dels Aquesta renúncia no eximirà de l’obligació de retornar els llibres deixats en préstec.

NOU PARTICIPANT I ALUMNAT D’INFANTIL 5 ANYS QUE PROMOCIONA A 1° DE PRIMÀRIA

Les famílies que desitgen participar en el programa de Banc de Llibres per primera vegada (incloses les  famílies dels alumnes d’infantil 5 anys que cursaran 1° de Primària en 2023-2024) i ser beneficiaris, hauran de sol·licitar-ho, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica, que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport:

Es necessari introduir el Número d’Identificació de l’Alumnat (NIA) per a la tramitació (el teniu en el perfil de l’alumnat en Web Família).

Una vegada realitzada la sol·licitud de nova participació, aquesta sol·licitud s’entregarà de manera presencial en el centre.

Termini de presentació fins al 14 de juliol de 2023 (termini ordinari).

Els llibres de 1r i 2n no s’entregaran. S’entregará únicament el document d’entrega a les tutores degudament emplenat i signat.

Els lots de llibres de 3r a 6é de primària haurán d’entregar-se en una bossa de paper indicant el nom de l’alumne/a i el curs. Juntament amb el lot de llibres es deixarà el document de lliurament de llibres degudament emplenat. Aquest document s’entregarà a l’alumnat per a que el prepareu amb temps.