AMB IL·LUSIÓ I ALEGRIA VOS DONEM LA BENVIGUDA A UN NOU CURS ESCOLAR

El CEIP LO ROMERO és un centre de titularitat pública depenent de la Conselleria d' Educació de la Generalitat Valenciana i en ell s' impartixen els nivells d' Educació Infantil i Educació Primària estant adscrit al IES Lloixa.
Volem ser un centre de qualitat compromés amb el desenvolupament de projectes educatius innovadors, mitjançant la implicació de tot l'equip docent en permanent formació, per a donar resposta als reptes educatius d'una societat en contínua evolució i expansió.

La nostra missió es preparar al nostre alumnat de manera integral desenvolupant totes les seues potencialitats: físiques, intel·lectuals, socials, digitals, artístiques i tècniques; per a consolidar comportaments ètics, responsables i solidaris i que s'integren en la societat de manera plena i segura.

Compromís amb l'educació: compromesos amb el conjunt dels valors democràtics, l'equitat i la lluita contra la desigualtat i amb la formació global de les persones a través de l'educació pública.
- ​Inclusió: garantir una educació inclusiva en la qual cada alumne/a estiga en el centre del procés d'ensenyament-aprenentatge.
​- Comunicació: habilitar canals per a afavorir la comunicació entre tots els membres de la comunitat educativa, aprofitant les possibilitats que ens ofereixen les TIC.
​- Col·laboració: potenciar la relació i el treball en equip entre els diferents membres de la comunitat educativa.
​- Respecte: comprendre l'etapa educativa en la qual es troba cada alumne i valorar les característiques de cadascuna d'elles.
​- Ús responsable TIC i incorporació natural de la tecnologia, tant per a la comunicació, difusió, organització i aprenentatge de l'alumnat.
HORARI DEL CENTRE
CALENDARI
ADMISSIÓ 24-25
INSTALACIONS

OFERTA EDUCATIVA

EDUCACIÓ INFANTIL

L'Educació Infantil té com a principal finalitat contribuir al desenvolupament físic, afectiu, social i intel·lectual dels xiquets i les xiquetes, respectant els drets de la infància i atenent el seu benestar.

En aquesta etapa s'atendrà progressivament el desenvolupament afectiu, al moviment i als hàbits de control corporal, a les manifestacions de la comunicació i del llenguatge, a les pautes elementals de convivència i relació social, així com al descobriment de les característiques físiques i socials del mitjà. A més es facilitarà que xiquets i xiquetes elaboren una imatge de si mateixos positiva i equilibrada i adquirisquen autonomia personal.

L'Educació Infantil és l'etapa en la qual s'estableixen les bases per al desenvolupament futur de les xiquetes i els xiquets tant en la seua dimensió personal com social. En ella es consoliden els valors que fan possible la vida en societat, s'inicia l'adquisició d'hàbits de convivència democràtica i de respecte mutu i es treballa amb els xiquets i les xiquetes perquè, en el futur, participen responsablement en la vida social i ciutadana.

EDUCACIÓ PRIMARIA

La finalitat de l'Educació Primària és facilitar l'aprenentatge de l'expressió i comprensió oral i escrita, de la lectura i del càlcul; l'adquisició d'habilitats logicomatemàtiques i de nocions bàsiques de la cultura; fomentar hàbits de convivència, i hàbits d'estudi i de treball, i promoure l'afectivitat, la creativitat i el sentit artístic.

Entre els objectius d'etapa, l'Educació Primària contribueix al foment de les normes de convivència, a l'adquisició d'habilitats per a la resolució pacífica de conflictes, la comprensió i acceptació de les diferents cultures, a desenvolupar les competències tecnològiques, a desenvolupar les capacitats afectives, i en general, a desenvolupar les competències matemàtiques i a conéixer les qüestions fonamentals de les àrees d'estudi.

Com a principis pedagògics es busquen garantir l'educació inclusiva, l'atenció personalitzada i la prevenció de dificultats d'aprenentatge, i l'expressió i la comprensió oral i escrita, la comunicació audiovisual, les competències digitals, la creativitat, l'emprenedoria o l'esperit científic es treballen de manera transversal en totes les àrees.

INFORMACIÓN DEL CENTRO

Dirección: C. Ramón de Campoamor, 23, 03550