CONCERTS MÚSICA EN FAMÍLIA

Els informem que el diumenge que ve 16 d’abril a les 12h en el CEIP Cristo de la Pau, a Sant Joan d’Alacant, tindrà lloc el següent concert del projecte “Música en família”. En aquesta ocasió tindrem l’oportunitat d’escoltar el quintet de corda compost pel professorat de la nostra Escola de Música que ens faran gaudir d’un concert d’allò més divertit a la parc professional.

Aquesta vegada podrem escoltar peces clàssiques interpretades per aquesta agrupació des d’una perspectiva totalment diferent, ja que les activitats pensades per a aquest dia faran que el públic se senta partícip en tot moment aprenent curiositats sobre els instruments components del quintet i de les obres interpretades.
A més, també escoltarem obres molt conegudes per al públic de manera que se senten immersos en les activitats proposades durant tot l’acte.
Els animem que ens seguisquen en les nostres xarxes socials on compartim informació relativa a la nostra activitat contínua que pot ser del seu interés així com a participar d’aquest gran projecte que ha posat en marxa la Societat Musical La Paz on els tenim grans sorpreses preparades:
– Facebook: SOCIETAT MUSICAL LA PAZ
– Instagram: @musica_sant_joan