L´escola Canta

Curso 2023/2024

És un projecte de caràcter musical i escènic que
pretén donar suport als Plans de Normalització
Lingüística (PNL) de cada escola.

Ens complau presentar-vos el projecte “L’escola canta”, una iniciativa que té com a objectiu fomentar l’amor per la música i el cant coral entre els nostres alumnes. Al llarg d’aquest programa, els xiquets i xiquetes han tingut l’oportunitat d’aprendre i gaudir de la música, desenvolupant les seues habilitats vocals i treballant en equip per a crear belles harmonies.

Durant aquests mesos, els nostres alumnes han participat en assajos, tallers i actuacions, mostrant un gran entusiasme i compromís. Han après no només tècniques de cant, sinó també valors com la disciplina, la col·laboració i l’expressió artística.

Ens sentim immensament orgullosos del treball realitzat per tots ells i estem encantats de compartir amb vosaltres un vídeo que mostra els moments més destacats del projecte. Esperem que gaudiu tant com nosaltres del talent i l’esforç dels nostres xiquets i xiquetes.

Gràcies per la vostra atenció i suport.