XXXV TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Almàssera, 26 de març de 2023

Pares, mares, famílies:

Com cada any, està en marxa l’organització de la Trobada d’Escoles en Valencià. Enguany serà a Almàssera , el diumenge 26 de març de 2023.
Com sabeu, l’organització i desenvolupament de totes les activitats de la Trobada les realitzen professorat i pares i mares de forma independent de l’administració. Per tant, el finançament és també totalment autònom.
És per això que demanem la vostra col·laboració voluntària amb la compra de tres paperetes per només 3€ (mínim). Podeu lliurar els diners a les tutores fins divendres, 27 de gener i en pagar-les vos les donaran. Tindreu una carpeta per alumne que seran repartides dies abans de la Trobada.
Una altra manera de col·laborar és amb la compra de samarretes, on disposeu de diferents talles. Els vostres fills i filles portaran un full per a qui vulga puga fer la comanda. Les samarretes podeu vore-les al hall de l’escola.

Conforme anem acostant-nos a la data de la Trobada us anirem informant del programa i de les activitats que es preveu realitzar, tant a nivell general com per part de professorat i pares/mares de la nostra escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
Gaudirem de la nostra cita anual de primavera.
Una salutació.
L’equip de mestres

Estimadas familias:
Como cada año, está en marcha la organización de la Trobada d’escoles en valencià. Este año será en Almacera, el domingo 26 de marzo de 2023.
Como sabéis, la organización y el desarrollo de todas las actividades de la Trobada la realizan los profesores, madres y padres de forma independiente de la administración. Por tanto, la financiación es también totalmente autónoma.
Por eso, pedimos vuestra colaboración voluntaria con la compra de 3 papeletas por solo 3€ (mínimo). Podéis dar el dinero a la tutoras/es hasta el 27 de enero, y se les entragaran a los niños/as. Tendréis una carpeta por alumno que serán repartidas días antes de la Trobada.
Otra forma de colaborar es con la compra de camisetas donde disponéis de diferentes tallas. Estan expuestas en el hall del colegio. Vuestros hijos/as llevarán a casa una hoja para quién quiera hacer un pedido de camiseta o camisetas.
A medida que nos acerquemos a la fecha de la Trobada, os iremos informando de más actividades.

Muchas gracias por vuestra colaboración.

El claustro de maestras.