PIIE (Projectes d’Innovació i Inclusió Educativa)

«Este PIIE ha rebut una assignació econòmica per part de la conselleria competent en matèria d’educació de la Generalitat. Tot el que s’ha publicat en esta pàgina es fa baix una llicència Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0 Internacional. En cas de publicació del projecte o dels recursos educatius generats, així com la de posibles obres derivades, s’ha de fer baix la mateixa llicència, indicar si s’ha fet alguna modificació i enllaçar esta pàgina com a referència del projecte original i de la seua autoria».

TÍTOL: RÀDIO L’ALMASSIL, PER A TU I PER A MI

Resum del projecteIncorporació d’un projecte de ràdio a l’escola que perdure en el temps. Per tal de millorar les habilitats comunicatives, la inclusió i la convivència de l’alumnat mitjançant les noves tecnologies; on tota la comunitat educativa, famílies i agents externs participen activament.

Calendari d’activitats

Documentació gràfica (activitats de desenvolupament)

Imatges aula de ràdio

Activitats de ràdio