L’ ALMASSIL GUANYADOR

Concurs del Dia de l’ Esport 2024

Com cada any, celebrem el Dia de l’ Esport internacional amb la fundació Trinidad Alfonso.

Aquest curs ha sigut molt especial duent a terme el nostre projecte anual dels Jocs Olímpics i Paralímpics.

Així posàvem la guinda del pastís amb la Setmana Cultural els dies 25,26 i 27 de març, creant els nostres propis JJ.OO; una situació d’aprenentatge en la qual hem conegut els arrels i valors de l’esport; Olimpisme i joc net, superació personal, constància, perseverança, col·laboració i il·lusió entre altres.

Algunes de les activitats realitzades han sigut:

Elaborar el nostre propi passaport olímpic per als JJ.OO París 2024.

Crear la nostra pròpia mascota de centre. Realitzar manualitats pintant la nostra samarreta olímpica, però sobretot hem posat els ingredients més importants; ganes d’aprendre, curiositat, inquietud i sorpresa.

Som un EQUIP i enguany, som un dels 6 centres de tota la Comunitat Valenciana GUANYADORS del concurs al qual ens presentem de la Fundació Trinidad Alfonso per a la compra de material esportiu en Decathlon.

Podeu vitsualitzar la presentació del nostre treball ací

Gràcies a tota la comunitat educativa per la seua participació: docents, famílies y alumnat per la seua col.laboració i implicació.

JORNADES DE PORTES OBERTES

VINE A CONÉIXER-NOS!

30 DE GENER

DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I DE LA PAU

Com tots el anys, el cicle d’Infantil ha conmemorat el dia de LA PAU amb una xicoteta representació per part de les mestres d’un conte per a reflexionar amb els més menuts: “La lluita de colors”.

Com explicar als alumnes en què consisteix el valor de la cooperació? Per què és important el treball en equip? El millor, sens dubte, és utilitzar una història, un conte.

“La lluita dels colors” és un conte clàssic que parla sobre supèrbia, humilitat i cooperació. Cap és més que l’altre. Cap és menys. Tots, junts, poden aconseguir coses realment boniques. Aquesta és la història de com es va crear l’Arc de Sant Martí.

Com a curiositat, hui, 30 de gener, també es celebra el dia internacional del.. CROISSANT. Ho sabíeu? 😉

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és croissant-1024x694.jpg
Bon profit!!

Datos del centro/ Contacto

Dirección: C/ Bajo Segura, 2

Localidad: Mislata (Valencia) 46920

Correo electrónico: 46018278@edu.gva.es

URL: https://portal.edu.gva.es/ceiplalmassil

Feliç 2024

Estimades famílies:

Després de les vacances nadalenques, tornem amb forces renovades.