Dades del centre

Correu electrònic: 46018278@edu.gva.es

Telèfon: 962566512

Codi del centre: 46018278

Direcció: Carrer Baix Segura, nº 2, Mislata (València)

Codi postal: 46920

URL: https://portal.edu.gva.es/ceiplalmassil

El CEIP l’Almasil està localitzat en la part Oest de la localitat de Mislata, municipi que pertany a la comarca de l’Horta Oest, entre l’antic llit del riu Túria al nord i el nou llit al Sud. La nostra escola està situada en el Carrer Baix Segura nº2, separada de la circunval.lació V-30. En la part Nort es troba l’avinguda Gregorio Gea, on està localitzada la parada del metro al el mateix nom que la nostra escola: L’Almassil. Per l’Est es troben vivendes construïdes sobre els anys 80 i un gran solar utilitzat com a zona d’aparcament.

Des-de fa més de 20 anys, Mislata disposa de servei de transport subterrani. El municipi disposa de serveis culturals, com la biblioteca Municipal, el Centre Cultural, el Centre instructiu musical, la Casa de la Dona… Serveis sanitaris (ambulatori, l’hospital MIlitar, policlíniques.., aiixí com serveis i instal.lacions esportives com la piscina coberta, el pavelló esportiu de “El Quint” i “La Canaleta”.