Banc de llibres

Qué es el banc de llibres?

Es un programa que permet que l’alumnat matriculat en els cursos de 3er, 4t, 5é i 6é de primària puguen accedir a llibres de text mitjançant un sistema de préstec. Les famílies interessades poden sol·licitar la participació per garantir que els fills rebin els materials escolars sense haver de comprar-los.

Cóm sol.licite participar al banc de llibres?

Per participar en el banc de llibres, les famílies hauran de presentar presencialment la sol·licitud de participació al centre educatiu on està matriculat l’alumne.
El termini de presentació de sol · licituds serà de l’ 11 de juny al 10 de novembre de 2024 . Això no obstant, la Conselleria podrà habilitar altres períodes addicionals si les circumstàncies ho requereixen.

Descarrega el document de sol.licitud de participació fent clic en la següent imatge

Puc renunciar al banc de llibres?

Si alguna família vol renunciar al programa, ho pot fer mitjançant la presentació d’una sol·licitud, encara que això no els eximirà de la devolució dels llibres prestats.