FAQS menjador

Quant costa el menú del menjador?

Cada dia el menú costa 4,35 euros, a exepció d’aquelles persones que siguen beneficiàries de la BECA de MENJADOR. En aquest cas, cada persona haurà d’informar-se de la puntuació obtinguda en la Resolució de la Conselleria d’Educació i la corresponent reducció.

Com es realitza el pagament del menjador?

El pagament serà mensual mitjançant domiciliació bancària. La domiciliació es farà els primers dies del mes.

He de pagar els dies que l’alumne/a no ha pogut assistir al menjador escolar?

La família no abonarà el menú del dia en els casos següents:

• Quan l’alumne/a no haja assistit al centre per malaltia o revisió mèdica justificada per la família. En aquest cas, han d’avisar al centre per correu electrònic (46018278@edu.gva.es) abans de les 9:30h explicant la causa.
  • Quan en el període lectiu haja de ser arreplegat per la família per a anar al metge (malaltia o revisió mèdica). En aquest cas, haurà d’informar al centre per correu electrònic abans de les 9:30h.

Cóm puc apuntar a un alumne/a del centre al menjador?

Has d’anar a la secretaria del centre i omplir un document on es demana el compte bancari del tutor/a legal de l’alumne/a i informació sobre les possibles al.lèrgies i intoleràncies alimentàries. Sempre que hi haja una intolerància o al.lèrgia alimentària s’haurà d’adjuntar un informe mèdic.

Quins són els torns del menjador? A quina hora mengen els alumnes?

TORNS D’OCTUBRE-MAIG

1er torn de menjador 14:00 – 14:45
2on torn de menjador14:45 – 15:30

Com faig per a apuntar a un alumne/a a les activitats extraescolars de 15.30 a 17.00?

Haurà d’informar a la secretaria del centre o informar a els monitors/es de l’empresa de menjador. Els monitors vos donaran un document per emplenar. També podeu portar imprès el document i entregar-lo en el centre a les 15:30.

extraescolares