Repte 4

Africans i africanes de l’Albea, aquesta setmana canviem de continent i ens en anem a Australia! La ciutat que visitem serà MELBOURNE, és una ciutat molt viva, en la qual s’organitzen multitud d’activitats i destaca per tenir parcs molt bonics. És una ciutat en la que es pot trobar una curiosa barreja arquitectònica entre l’arquitectura victoriana i la contemporània.

La temporada del grand slam es posa en marxa cada any al mes de gener en l’Open d’Austràlia, on aficionants de tot el món acudeixen a gaudir del gran tennis dels millors professionals.

Vinga, aneu a buscar les vostres raquetes que comencem nous reptes, poden ser raquetes de tennis, pàdel, bàdminton, ping-pong, de platja… les que tingueu a l’abast i sinó amb la mà o… segur que us podeu fabricar raquetes molt originals! Endavant!

REPTES

MAPA OCEANIA

Aquells que ja vau enviar aquesta autorització, ja no serà necessari tornar-ho a fer, si alguna família encara vol unir-se al viatge encara esteu a temps, és una bona oportunitat per gaudir viatjant des de casa. Per tal que puguem fer una recopilació i penjar a la plana web les imatges que ens feu arribar del projecte Motxillers, l’Albea pel món i que cada setmana no ens hageu d’enviar l’autorització podeu emplenar la següent autorització per a totes les fotos que ens envieu per correu electrònic. En el cas que no tinguem l’autorització no publicarem la foto a la web.

Model autorització:

Jo, ___________________________ amb DNI _____________________, pare, mare, tutor/a de l’alumne/a____________ autoritze la publicació a la web de l’escola i l’utilització per a la divulgació educativa de les fotos que envie als mestres d’educació física de l’escola l’Albea través del correu electrònic referents al projecte: “Motxillers, l’Albea pel món”. En Vall d’Alba a ____ de maig de 2020.