Afa

HALLOWEEN

AFA CEIP La Constitució Preguntes Freqüents

Què es l’AFA?

L’associació de FAMÍLIES d’alumnes (AFA) és una associació voluntària de famílies del centre educatiu CEIP La Constitució amb l’objectiu general de promoure la participació i col·laboració amb les activitats del centre.

Quina finalitat té l’AFA?

• Assistir a mares, pares o tutors dels alumnes en tot allò que concernix a l’educació dels seus fills o pupils.

• Col·laborar en les activitats educatives del centre.

• Promoure la participació del pares i mares dels alumnes en la gestió del centre educatiu, a través dels òrgans previstos a este efecte en la legislació.

• Promoure tot tipus d’activitats encaminades a la formació integral dels alumnes i desenvolupament d’usos i hàbits democràtics de la seua personalitat.

• Promoure activitats encaminades a la formació de pares i mares, i la seua integració en el procés educatiu.

Per què és bo participar en l’AFA?

• Perquè és positiu que tots vetlem per la qualitat de l’educació dels nostres fills.

• Perquè podràs conéixer i entendre com funciona l’escola i el sistema educatiu.

• Perquè podràs conéixer i compartir amb altres pares i altres mares les teues inquietuds i propostes.

• Perquè quan les famílies prenen part en les activitats del centre i la comunitat educativa, els fills es troben més integrats i motivats en l’escola. Com puc participar en l’AMPA?

• Fent-te soci/a i beneficiant-te de tots els avantatges que té.

• Puntualment, donant suport a alguna activitat per a la que es necessiten mares/pares voluntaris.

• De forma regular, formant part de la junta directiva, assistint a les reunions i assemblees per a informar les famílies, organitzant activitats, gestionant servicis i temes d’interés en l’educació dels teus fills/es.

Com contactar amb l’AFA?

Presencialment en l’horari d’atenció: els dilluns de matí de 09:05 a 09:30 i els dijous a la vesprada de 16:30 a 17:30 (dies lectius).

Per correu electrònic en la següent direcció: ConsultasAMPAConstitucio@gmail.com

Com estar informats de les comunicacions de l’AFA?

Instal·lant l’APP de l’AFA per a telèfons mòbils.

Seguint la pàgina de l’AFA en Facebook @AMPALaConstitucio