
El 20 de novembre celebrem el Dia del Pijama per a sensibilitzar sobre l’acolliment familiar. Els alumnes van assistir al col·legi en pijama, creant un ambient acollidor i divertit. Més enllà de la diversió, aprofitem l’ocasió per a recordar que hi ha xiquets que no tenen la sort de viure en una llar familiar. Per a sensibilitzar-nos amb este dia a l’aula es van realitzar diferents tipus d’activitats com visualitzar vídeos per a després reflexionar sobre l’acolliment familiar, realitzar un panell en el qual plasmem la diversitat familiar simulant-lo amb botons, dibuixos sobre l’acolliment familiar, entre altres.
Agraïm a tots per participar i contribuir a crear consciència sobre la importància de brindar amor i seguretat a aquells que més ho necessiten. Continuem estenent l’empatia i recordant que un xicotet gest pot tindre un impacte enorme en la vida d’un xiquet.
A més, volem destacar que si algun membre de la comunitat educativa se sent inspirat per l’esperit de l’acolliment familiar i està interessat a obtindre més informació, pot dirigir-se a la direcció del col·legi o contactar amb l’AMPA. També oferim l’opció de descarregar la “Guia de l’Acolliment Familiar“, que proporciona valuosa informació sobre el procés i com marcar la diferència en la vida d’un xiquet.
Gràcies per fer del Dia del Pijama una celebració significativa en el nostre col·legi!











