Hui l’alumnat de quart ens hem endinsant en el món ibèric i romà al jaciment de l’Alcúdia d’Elx.
A pesar de que ens ha plogut un poquet, hem pogut descobrir aquest espai on va ser trobada la Dama d’Elx, acompanyats dels nostres guies que han arribat amb una màquina del temps.
