BEQUES MENJADOR

BEQUES MENJADOR 21 – 22

Us informem que han ixit publicats els llistats definitius de beneficiaris d’ ajudes de menjador. Aquestos estan penjats al tauler d’anuncis del porxe. Podeu entrar a de 9:15h a 9:45h a vore’ls.

Per fer reclamacions heu de demanar cita prèvia https://calendly.com/46015630/cita-previa-inici-de-curs?month=2020-09 ,  i teniu fins el 13 de novembre

Document de per reclamar: PUNXEU AÇÍ

Us informem que ha eixit publicat la puntuació provisional d’ ajudes de menjador 21-22. Encara no se sap la puntució de tall.

A partir del dia 07/09/2021 avisarem a cada família individualment per Webfamilia. A més, les llistes estaran penjades del tauler d’ anuncis, podran entrar a veure-les agafant cita prèvia . Teniu fins el dia 20 de setembre per presentar reclamacions en cas de considerar errònea la puntuació obtinguda.

RESOLUCIÓ de la direcció general de Centres Docents per la qual s’estableix la puntuació mínima per a la concessió d’ajudes de menjador en el curs 2021-2022

Document per a presentar Al·legacions a la puntuació: PUNXEU AÇÍ

Data de publicació en el DOGV de 14/06/2020:  RESOLUCIÓ de 9 de juny de 2021, del conseller d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2021-2022

Les famílies que PRESENTAREU LA BECA EL CURS PASSAT:

•  Podeu descarregar l’ esborranys de la beca en webfamilia ( PESTANYA TRÀMITS). Una vegada revisada, haureu d’entregar-la al centre, siganda correctament. Si heu de modificar aquest esborranys, heu de presentar la documentació relativa que justifique aquesta modificació.

Les famílies que ENTREGEU PER PRIMERA VEGADA LA BECA:

• Cal que passeu pel centre a arreplegar l’ impres i presentar-lo.

A més heu de presentar la següent documentació:

• Fotocòpia DNI/NIE/PASSAPORT dels sol·licitants.
  • Certificat empadronament col·lectiu.
  • En cas de separació o divorç, sentència i/o conveni regulador.
  • Documentació que acredite qualsevol circumstància sociofamiliar: família nombrosa, monoparental, dispacatitat….

Per tot açó, cal agafar CITA PRÈVIA

El termini de presentació de sol·licituds serà fins el 16 de Juliol