XARXA LLibres

XARXA LLIBRES

Ordre 26/2016, de 13 de juny, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula el programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, a través de la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, i es determinen les bases reguladores de les subvencions destinades a centres docents privats concertats i centres docents de titularitat de corporacions locals.

Resolució de 2 de juny de 2021, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’estableix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat per a destinar a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2021-2022 (DOGV núm. 9101, de 7 de juny).

ALUMNAT QUE JA HA PARTICIPAT EN EL CURS 2020 – 21

– Requisits per participar al curs 2021-2022:

1. Estar matriculat, en el curs 2020-2021, en un centre participant (en les ensenyances incloses en el programa)

2. Entregar el lot complet de llibres del curs 2020-2021, a la  finalització del curs escolar (d’acord amb el que s’indique des del centre docent).

AQUEST ALUMNAT, NO HA DE PRESENTAR SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, JA QUE ES MANTÉ LA CONDICIÓ, SEMPRE QUE COMPLISCA ELS REQUISITS ENUMERATS.

ALUMNAT QUE NO HA PARTICIPAT EN EL CURS 2020 – 21

– Requisits per participar al curs 2021-2022:

2. Presentar sol·licitud de participació en el programa, en el termini indicat.

L’ALUMNAT PROVINENT D’EDUCACIÓ INFANTIL (5 ANYS) QUE S’INCORPORA A 1R DE PRIMÀRIA EN EL CURS 2021 – 2022 NO HA D’ENTREGAR EL LOT DE LLIBRES DEL CURS 2019-2020, PERÒ SÍ HAURÀ DE PRESENTAR SOL·LICITUD DE

PARTICIPACIÓ EN EL PROGRAMA.

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ – ALUMNAT PARTICIPANT PER 1ª VEGADA

Model de sol·licitud electrònica, disponible  A PARTIR DEL 8 DE JUNY en: enllaç

Termini de presentació: Els períodes de presentació de sol·licituds de participació en el banc de llibres per part de les famílies seran els següents:

– Període ordinari: des del dia 8 de juny de 2021 fins al 22 de juliol de 2021.

– Període extraordinari: del 23 de juliol fins al 29 d’octubre de 2021, inclusivament.

Lloc de presentació: Les persones interessades han de presentar la sol·licitud de nova participació mitjançant el correu electrònic que els facilitarà el centre on es trobe matriculat l’alumnat en el curs 2020-2021 (46015630@edu.gva.es).

LLIURAMENT (ENTREGA) DELS LLIBRES I MATERIAL CURRICULAR DEL CURS 2020 – 2021

Model: “Document de lliurament de llibres i material curricular”. Disponible en les instruccions i en la Web Conselleria Educació, Investigació, Cultura i Esport, enllaç:

Lloc de presentació:  Els llibres s’hauran de lliurar al centre on es trobe matriculat l’alumnat al curs 2020-2021. Al mateix temps es presentarà el model emplenat, imprés i signat.

INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ DEL BANC DE LLIBRES PER A LES FAMÍLIES CURS 2021-2022