INFORMACIÓ VACUNACIÓ 2ª DOSI

VACUNACIÓ

Quan?

• El dia 17/02/2022 (Dijous)

Per a qui?

• SEGONA DOSI: alumnat de 9-10 i 11 anys. El tutor/a entregarà a tots els alumnes de la seua classe l’autorització i qüestionari.
  • PRIMERA DOSI: qualsevol alumne/a que no es va poder vacunar en el seu moment. Si els vostre fill/a estiguera en aquest cas, demaneu-li al tutor/a l’autorització i el qüestionari.

Aspectes a tindre en compte:

1. L’alumne/a haurà d’anar acompanyat d’un familiar, o qualsevol altra persona adulta en la qual hagen delegat els seus representants legals, en el moment de la vacunació. En el cas que la persona que signe l’autorització per a la vacunació del o de la menor no puga acudir a acompanyar-lo en el moment de la vacunació, signarà un escrit indicant el nom de la persona que acompanyarà al o a la menor en aquest moment. La persona acompanyant presentarà aquest escrit en el centre el dia que acudisca per a acompanyar al o a la menor en el moment de la vacunació.
  2. Finalitzada la vacunació del o de la menor, el familiar o la persona adulta que l’haja acompanyat haurà d’abandonar el centre educatiu per tal d’evitar aglomeracions.
  3. El familiar o la persona adulta que l’haja acompanyat, entregarà el full  d’autorització per a la vacunació signat i el qüestionari, a l’equip sanitari, JUNT AL SIP.
  4. En el moment de la vacunació, els familiars faran les preguntes que consideren necessàries a l’equip sanitari, tenint en compte que:
  • La SEGONA dosi podran posar-se-la, sempre i quan hagen passat 8 setmanes des de la primera vacuna.
  • La SEGONA dosi podran posar-se-la, sempre i quan hagen passat 8 setmanes des de la infecció per covid.

En el cas dels de 5-11 anys, podran posar-se la PRIMERA dosi, sempre i quan haja passat 8 setmanes des de la infecció per covid.

HORARI: L’horari establert per als grups que vacunaran serà (aproximadament):

• 9.30 h : TOTS ELS ALUMNES QUE NO TENEN LA PRIMERA DOSI (ENTRE 5 i 11 ANYS).
  • 6éA: 10 h
  • 6éB: 10:30 h
  • 5éA: 11:00 h
  • 5éB: 11 :30h
  • 4tA: 12:00 h
  • 4tB: 12:30 h

Seguint instruccions del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional us traslladem el model de document de Delegació per a l’acompanyament de l’alumnat menor d’edat durant la vacunació contra la COVID-19 en l’àmbit educatiu.

Este document ha de ser presentat per la persona designada per les persones representants legals de l’alumnat el mateix dia de la vacunació.

DELEGACIÓ PER A L’ACOMPANYAMENT DE L’ALUMNAT MENOR D’EDAT DURANT LA VACUNACIÓ CONTRA LA COVID-19 EN L’ÀMBIT EDUCATIU