ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

ELECCIONS MEMBRES CONSELL ESCOLAR

Estimades famílies:

Segons la Resolució de 4 d’ octubre de 2021 de la Direcció General d’ Innovació Educativa i Ordenació, sobre eleccions a Consells Escolars – DOGV del 07/10/2021 -, el dijous 18 de novembre de 2021 és el dia de les eleccions per a la renovació de la SEGONA meitat del Consell Escolar de Centre. És el moment d’exercir el dret a la participació en l’organització i govern de la nostra escola. És molt important per a totes i tots nosaltres escoltar i fer sentir la nostra veu per al millor funcionament del Col·legi i aconseguir eixa educació de qualitat que volem per als nostres fills i filles.

En aquesta ocasió cal elegir fins a 4 mares/pares que ens representen en l’esmentat òrgan col·legiat.

Fins el 31 d’octubre podeu fer arribar la vostra candidatura al despatx, agarrant cita prèvia a través de la web, bé a nivell individual o bé dins de les candidatures de l’AMPA. Cal adjuntar una foto

CALENDARI ELECCIONS

En el calendari, teniu la informació relativa al proces de renovació del nostre Consell Escolar, teniu de plaç fins el 31 d’octubre per a presentar les vostres cadidatures. També al hall del col·legi teniu penjat al tauler, el cens per a que comproveu que esteu en ell.

Aquells pares/mares que vulguen presentar-se al Consell Escolar i no pugeun vindre amb cita prèvia, poden escriure un correu del centre, 46015630@edu.gva.es, indicant el nom del seu fill/a i li entregarem la documentació. Una vegada estiga siganada, l’laumne/a la entregarà a la secretaría del centre. No oblideu adjuntar una foto de carné.

És important que al mail ens indiqueu si sou socis de l’AMPA o no, ja que són diferents impresos a omplir.