COVID -19

INFORMACIÓ IMPORTANT FAMÍLIES
ESTIMADES FAMÍLIES:
En estos moments en els que el cansament està present en totes les cases..
Volem fer present:
            – El nostre agraïment per la col·laboració de les famílies.
            – La nostra confiança en el nostre alumnat, que és el que més ens importa.
            – LA NOSTRA DISPONBILITAT per a escoltar les dificultats que pugau tenir i EL NOSTRE DESIG d’atendre-les i millorar-les. COMUNIQUEU-LES A LA TUTORA.
TAMBÉ AIXÍ FEM L’ESCOLA QUE VOLEM! SEMPRE AMB VOLUNTAT DE COMUNICACIÓ PER TAL DE CUIDAR L’EDUCACIÓ I AL NOSTRE ALUMNAT.
UNA ABRAÇADA AMB MOLT D’ÀNIM I ESPERANÇA!
L’EQUIP DIRECTIU DEL JAUME (25 de maig de 2020)

RECTIFICACIÓ DE LA CARTA SOBRE LA RECOLLIDA DE MATERIAL

Estimades famílies:

Amb la voluntat d’atendre les vostres necessitats hem comunicat que podríeu recollir material del centre, però ho hem consultat i NO ES POT ANAR Al CENTRE A RECOLLIR MATERIAL.

Ja sabem que les eixides de casa han de ser per a qüestions de necessitat únicament. ELS I LES MESTRES US FAREM PROPOSTES DE TREBALL QUE NO REQUERISQUEN DE MATERIAL QUE PUGA ESTAR EN EL CENTRE.

Si teniu alguna dificultat, posar-vos en contacte amb les vostres tutores perquè us ajuden a solucionar-ho.

Moltes gràcies.
L’equip directiu