Nou espai per a Educació Infantil, 1r i 2n d’Educació Primària

Des del centre educatiu volem expressar el nostre agraïment a l’AMPA per la cessió d’un espai del centre destinat a l’alumnat d’Educació Infantil i de primer i segon d’Educació Primària. Aquesta col·laboració suposa una millora significativa en l’organització i el desenvolupament de les activitats educatives, afavorint els desdoblaments i, per tant, l’aprenentatge del nostre alumnat més menut.

Agraïm profundament la implicació i la disposició de l’AMPA per a continuar treballant conjuntament en benefici de tota la comunitat educativa.

Vos adjuntem un parell de fotos de com ha quedat aquest espai.

Gràcies, AMPA!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies