
Durant el curs 2025-2026, el centre ha participat en el programa innov@cant dins del projecte innov@arts, treballant l’expressió musical i escènica a través del cant.
Este programa s’ha desenrotllat en col·laboració amb el CEIP Acequión de Torrevieja. Les mestres de música dels dos centres van realitzar prèviament la formació oferida pel CEFIRE, la qual cosa va permetre una adequada planificació del projecte.
Posteriorment, els assajos es van dur a terme en cada centre, amb la coordinació de les mestres de música i la preparació de les cançons amb l’alumnat.
Com a part final del projecte, es va realitzar un assaig conjunt en el CEIP Acequión, afavorint la convivència i el treball cooperatiu entre l’alumnat dels dos centres. Finalment, es van dur a terme dos actuacions: una en el CEIP Acequión i una altra en el nostre centre, amb un gran acolliment per part de la comunitat educativa.
Esta experiència ha permés a l’alumnat millorar les seues habilitats musicals, fomentar el treball en equip i gaudir de la pràctica artística compartida.
