Manifest

Debido a las últimas notícias ocurridas en el mar Mediterráneo, el colegio ha querido mostrar su apoyo a las víctimas a la vez que insta a la comunidad escolar a participar con diversas ONG para que con la ayuda de todos, ésto no vuelva a suceder.

A continuación se transcribe el manifiesto que los alumnos han leído en público:

"Els mestres i alumnes d’aquesta escola volem manifestar el nostre rebuig per la tragèdia ocorreguda el nord de la costa de Líbia, on han mort al voltant de mil persones, entre elles molts xiquets i xiquetes que fugien del seu país per no tindre aliments, sanitat, treballs on guanyar diners ni estudis.

Per tot això, ens agradaria col·laborar tots els anys amb una ONG que ajude a totes aquelles persones que viuen situacions molt difícils.

SOM UNA ESCOLA SOLIDÀRIA,

SOM UNA ESCOLA DEL MÓN!"