ÚLTIMES NOTÍCIES

• FESTA DE LA PRIMAVERA

Els més menuts d’Infantil 3 anys, per a finalitzar el projecte de la primavera que han estat treballant a les aules, van participar en una festa de la primavera el divendres passat. FOTOS

• EL NOSTRE HORT ESCOLAR

El nostre hort ecològic ja està en funcionament i tenim feta una plantació per cicles en les parcel·les de cultiu. Es tracta de bancals elevats amb terra orgànica, on cada grup d’alumnes amb l’ajuda del seu tutor/a, han plantat varietats de verdures i hortalisses de temporada i plantes aromàtiques. Es tracta d’un cultiu sostenible que ha motivat als alumnes, des d’infantil fins a 6é de primària. FOTOS

• PUNT ESPECÍFIC

S’informa que seguint les instruccions publicades sobre el procés d’admissió de nous alumnes, s’ha celebrat un Consell Escolar on s’ha determinat que el punt específic recau sobre la condició de tindre germans/es en el centre. Per tant, en el nostre cas, aquest punt s’afegirà als que ja es donen en la normativa per aquesta condició.

• REGAL LLIBRE

Ens complau anunciar que la historiadora i doctora en antropologia cultural, Ana Baldó Muñoz, ha regalat a la biblioteca del nostre centre, amb dedicatòria inclosa, un exemplar del seu premiat llibre: “La Costura dels arts marítims. La indústria del fil, la corderia i la xàrcia marinera a la Vila Joiosa.” El llibre ha estat guardonat com a guanyador del XVIII Premi de Recerca Ricart i Giralt del Museu Marítim de Barcelona i l’Institut Ramon Muntaner. El nostre centre la felicita i li dona les gràcies per aquest detall.

• CEPAFE

Dins del programa CEPAFE, estem treballant el karate en el gimnàs, durant el mes d’abril, amb l’ajuda de la federació de karate que col·labora amb l’enviament d’un karateka que transmet als alumnes els principis bàsics d’aquesta disciplina oriental.

• HORT ESCOLAR

Ens estan acabant de construir l’hort escolar ecològic. Ja tenim la toma d’aigua, les parcel·les de cultiu i la tanca que separa l’hort del pati d’INF 2 anys. Després de les vacances ja estarà complet i podrem començar a plantar en el mateix. Està ubicat, amb orientació sud, al costat del gimnàs.

• CURSA CICLISTA

Com ja ve sent habitual, des de fa anys, el Ceip Hispanitat va col·laborar en la celebració de la cursa d’escoles ciclistes “Open Escoles BTT Comunitat Valenciana” que va tindre lloc el dissabte 23 de març a la platja del Torres, de La Vila Joiosa.

• PORTES OBERTES

El proper dia 17 de març per la vesprada, de 15:30 a 17:00, el centre celebrarà una jornada de portes obertes per a que puguen fer una visita guiada per les instal·lacions del col·legi. En la mateixa visita els acompanyaran professors i professores que resoldran els seus dubtes. Els esperem!

• DIA DE L’ESPORT

El centre celebrarà el proper 26 de març el dia de l’esport, amb jocs i activitats esportives variades. Es prega que l’alumnat vinga amb roba esportiva i que no oblide el seu esmorzar. Participaran en l’esdeveniment tot l’alumnat, des d’INF 2 anys fins a 6é de primària.

• MENÚ 8 DE MARÇ

El dia 8 de març tenim un menú especial que consisteix en amanida valenciana, paella de verdures, truita de creïlles i de postre un mini gofre.

• 8 DE MARÇ

Amb motiu de la celebració del dia de la dona, l’alumnat que ho desitge pot vindre amb trenes de boxa el dia 8 de març perquè és l’element gràfic que s’ha triat enguany pel col·legi. L’activitat consistirà en decorar els cabells i les trenes de la dona que està dibuixada en un cartell, que s’ha exposat a l’entrada del col·legi.

• TROBADA 2024

S’informa que per motius d’organització, s’ha canviat la data de celebració de la Trobada d’Escoles en Valencià, al 25 de maig de 2024. Les samarretes que s’han fet per a l’ocasió, estan exposades per talles a la consergeria del col·legi, per si les voleu veure o provar. El preu de la samarreta són 10 € i l’últim dia per a fer la comanda és el dilluns, 11/03/2024.

• TALLER WOMENTECK

Hui s’han fet els tallers de l’associació WomenTeck, per a commemorar el dia internacional de la dona i la ciència. La proposta educativa està enfocada per a 6é de primària i té una durada entre 45 i 60 minuts. Els valors que es promouen amb l’activitat són donar a conèixer referents, que fomenten la igualtat i l’empoderament femení.

• RACÓ PLAYMOBIL

S’ha muntat una nova exposició playmobil, a l’entrada del col·legi de primària, esta vegada centrada en el món de la fira i del circ, tema d’enguany del nostre festival de carnestoltes. Recordem que el festival tindrà lloc al centre, el dia 9 de febrer. FOTO

• VIATGE A LA NEU

El proper dilluns 29 de gener, a les 6 am, eixiran des del col·legi els alumnes de 5é i 6é per a esquiar a l’estació de Valdelinares a Terol i tornaran el dia 31 de gener. Durant eixos 3 dies estaran allotjats a l’hotel “Sierra Nevada” de la localitat d’Alcalá de la Selva.

• ROCÒDROM HISPANITAT

S’informa que ja ens han acabat el rocòdrom que hi ha a la façana posterior del gimnàs. Aquest rocòdrom té disposició horitzontal i ocupa tot el llarg de la façana. També disposa de pis elàstic de cautxú. FOTO