El CEIP Herrero està ubicat al centre de la ciutat de Castelló. Som una escola familiar d’una línia i la nostra oferta educativa comença en Infantil 2 anys i finalitza en 6è de Primària. Tenim un projecte de Jornada Continuada (9:00 a 14:00) però oferim un servei de menjador (fins a les 15:30) i activitats extraescolars (fins a les 17:00). Si ens vols conèixer un poc més, punxa ací.
El CEIP Herrero está ubicado en el centro de la ciudad de Castellón. Somos una escuela familiar de una línea y nuestra oferta educativa comienza en Infantil 2 años y finaliza en 6º de Primaria. Tenemos un proyecto de Jornada Continua (9:00 a 14:00) pero ofrecemos un servicio de comedor (hasta las 15:30) y actividades extraescolares (hasta las 17:00). Si nos quieres conocer un poco más, pincha aquí.

Novetats – Novedades