TERCER I QUART

• La Casella

Dijous passat, 21 de març, els alumnes de 4t de Primària vam gaudir d’una xicoteta marxa senderista pel paratge natural de la nostra localitat anomenat La Casella. Aquesta activitat queda emmarcada dins de les activitats programades per a la nostra Setmana Cultural.

• ESTRENEM BIBLIOTECA DE CENTRE

L’alumnat de 3r ha gaudit de la lectura a la nova biblioteca del Cole.

• DIA DEL LLIBRE

Divendres vam celebrar el dia del llibre amb una activitat d’apadrinament lector i este photocall tan xulo, mireu!

• Campions de raspall interescolar

L’equip del CEIP Gloria Fuertes B s’ha proclamat campió del TROFEU INTERESCOLAR DE RASPALL. L’enhorabona als nostres campions, que s’han mantingut invictes en el campionat.

Des d’ací volem felicitar no sols els campions, sinó a tots els participants per les seues ganes de pasar-ho bé i a l’ organització per fomentar aquest esport tan nostre.

Va de bo.

• Senderisme La Casella

Divendres passat, els alumnes de 3r i 4t vam poder gaudir d’una marxa senderista pel paratge natural de La Casella. Ens ho passàrem en gran coneixent de primera mà aquest patrimoni natural que tenim en la nostra localitat. Gaudir de la naturalesa és cuidar d’aquesta, a més de fer de l’esport la nostra manera de vida.