EDUCACIÓ FÍSICA

• Activa’t amb l’esport

Avui l’alumnat de 3r de Primària ha gaudit d’una nova jornada “Activa’t amb el Karate” on han pogut aprendre amb més detall i de la forma més dinàmica i divertida sobre aquesta disciplina.
    Que res ens pare!

#elgloriaestaenforma

• Campions de raspall interescolar

L’equip del CEIP Gloria Fuertes B s’ha proclamat campió del TROFEU INTERESCOLAR DE RASPALL. L’enhorabona als nostres campions, que s’han mantingut invictes en el campionat.

Des d’ací volem felicitar no sols els campions, sinó a tots els participants per les seues ganes de pasar-ho bé i a l’ organització per fomentar aquest esport tan nostre.

Va de bo.

• Mundial de pilota Alzira 2023

Els nostres alumnes han gaudit del mundial de pilota que se celebra a la nostra localitat. Han pogut conèixer personalment als jugador dels diferents països i donar suport a la nostra selecció.

• Mundial de pilota 2023

A continuació, fent clic en el títol de l’entrada, vos deixem un document on podreu vore els diferents actes que tindran els alumes en el Mundial de Pilota que tindrà lloc a la nostra localitat