Qui pot sol·licitar-ho?

Interessats/Sol·licitant

• Podran sol·licitar-ho les persones responsables legals de l’alumnat que es matricule en el curs 2024-2025 en els ensenyaments d’Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic, en aules de comunicació i llenguatge o en unitats d’Educació Especial en centres ordinaris, de titularitat de la Generalitat Valenciana, centres privats concertats o de titularitat de corporacions locals de la Comunitat Valenciana, i que no eren participants en el Programa de Banc de Llibres en el curs anterior.
  • L’alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2023-2024 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el banc de llibres 2024-2025, ja que aquesta condició es manté, excepte si exerceixen el seu dret de renúncia. Aquesta renúncia no els eximirà de l’obligació de retornar els llibres deixats en règim de préstec.
  • L’alumnat matriculat el curs 2024-2025 en Centres d’Acció Educativa Singular (CAUS) i centres d’educació especial específics es considera participant en el banc de llibres, per tant, NO es requereix la sol·licitud de participació individual en el programa.

Per a iniciar el tràmit de sol·licitud prema ací.