Informació General

Tota la informació relativa a la matriculació del curs 2024-2025 la podeu trobar prement ací.

Criteris de baremació

Documentació acreditativa

Projecte Educatiu de Centre

PEC

Resolució procés d’admissió per al curs 2024-2025

Per vore la resolució premeu açí.

Acta sorteig lletra per resoldre els empats

Àrees d’influència

Este curs hi ha criteri de districte únic, davant qualsevol canvi s’actualitzarà en esta pàgina

Criteri específic

Només es podrà utilitzar un punt a escollir entre les quatre circunstàncies específiques.

Vacants 2024/2025 CEIP Florida

Instruccions tràmit telemàtic

Tràmit telemàtic

Calendari d’Admissió

Comunicat adscripció alumnat 6é

Aquelles famílies que confirmen plaça no poden realitzar una sol·licitud nova per a un altre centre en el procés d’admissió, ja que es comptarà com a duplicitat i s’eliminaran ambdues. Si això ocorre, s’haurà de sol·licitar plaça en el procés d’admissió extraordinari.

El 10 de maig es publicarà en el tauló de secretaria la relació provisional d’alumnat que confirma plaça i de l’alumnat que no confirma. Hi haurà un termini de reclamacions del 10 al 13 de maig.

El 15 de maig es publicarà la relació definitiva d’alumnat que confirma plaça i la secretaria del Centre procedirà a comunicar-lo a l’institut.

Anex VI