XARXA LLIBRES

Per a pertànyer a la xarxa de llibres s’ha d’assumir el compromís de fer un ús responsable dels llibres i materials que li proporcione el centre i retornar la seua totalitat una vegada finalitze el curs escolar.

Si un alumne no lliura a la finalització del curs el lot complet de llibres, haurà de reposar els llibres o materials que falten per a poder participar en la xarxa de llibres.

*Recorden no llevar els plàstics, no posar el nom ni folrar-los fins que la tutora/tutor els revise. Gràcies per la seua col·laboració.

INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ DEL BANC DE LLIBRES

La recollida dels llibres de text del present curs serà realitzada per les tutores/tutors abans del 17 de juny.
Es farà lliurament del document “LLIURAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL CURRICULAR DEL CURS 2021-2022” segellament pel centre i haurà de ser signat pel pare, mare o tutor legal de l’alumne/alumna el dia de la reunió de lliurament de notes.
Aquest document acredita que el lot de llibres ha sigut entregat complet i en bon estat. D’aquesta manera l’alumnat podrà continuar sent usuari de la xarxa de llibres el pròxim curs.

MANUAL PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA DE LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, PER PRIMERA VEGADA, EN EL BANC DE LLIBRES

Assistent de tramitació