PROJECTE “FAIRYTALE HEROES SAVE THE WORLD” (3er)

El nostre alumnat s’ha endinsat en un projecte eTwinning anomenat “Fairytale heroes save the world” Aquest projecte preten concienciar al nostre alumnat de la necesitat de tindre cura del nostre planeta mitjançant activitats amb materials reutilitzats i reforestant.

Aquesta va ser una de les primeres activitats en la que crearen les robes dels seus personatges.

Our students are joining an eTwinning project named “Fairytale heroes save the world” This project aims to raise awareness among students of the need to take care of our planet through activities with recycled materials and reforestation.

This was our first activity, they create the dresses of their fairytale characters.

PAINTING ACTIVITY FOR CHILDREN’S DAY

La següent activitat que vam fer amb els nostres socis del projecte eTwinning va ser pintar un pintar un dibuix per al “dia de l’infant”

The next activity we did in our eTwinning project was painting a drawing for “children’s day”

SEED BALL ACTIVITY and PLANTING ON A GREEN AREA

Dues de les activitats que més impacte han tingut en el nostre alumnat han sigut fer les boles de semilles i plantar els arbres en una zona de la nostra escola.

Two activities we find tha have had a great impact in our students were making seed balls and planting in a green area.

BIRD HOUSES

No podia faltar al nostre projecte unes cases de pardals per a cuidar als nostres amics volador.

Our project couldn’t miss some bird houses to take care of our flying friends.

CODING ACTIVITY

Van desxifrar també un còdic que es trobava en turc i en anglés.

They have done a coding activity in English and Turkish language.