Projectes

  • PLA ANUAL DE FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT (PAF)  

Els projectes de formació en centre són accions formatives en què el centre docent es converteix en el protagonista, ja que aquesta formació afecta, de forma global, a tots els membres de la comunitat educativa i donen resposta en conjunt a les necessitats, innovacions i reflexions que es deriven del treball diari en l'aula.  

  • PROJECTE DE RÀDIO A L´ESCOLA   

Cada mes es planteja una temàtica diferent per a un nivell educatiu. Des de les sessions de llengua valenciana o castellana i les tutories comencen a treballar el tema preparant un guió seguint les indicacions de la coordinadora del projecte de ràdio escolar, una de les especialistes de Música i Dansa.  

  • PROJECTE DE PATIS COEDUCATIUS 

El centre du endavant un projecte d’innovació pedagògica :  

“MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA I PREVENCIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE MITJANÇANT ELS PATIS COEDUCATIUS I LA MEDIACIÓ ESCOLAR.”   

ACTIVITATS PER A LA PREVENCIÓ DE L´ABANDONAMENT ESCOLAR  

És fonamental incidir en els diversos moments claus que hi ha, ja que poden representar ruptures en aquestes trajectòries, i, per tant, és important articular les intervencions i acompanyar el procés per aconseguir una plena escolarització i evitar situacions de risc.  

  • PROJECTE 50/50 DE SOSTENIBILITAT ENERGÈTICA 

El PROJECTE 50/50 és un projecte de participació de la comunitat educativa per compartir i aprendre junts a estalviar i millorar l'ús eficient de l'energia i l'aigua al centre escolar del vostre municipi.  

Un projecte en què tots i totes, hi sortim guanyant, l'escola perquè rep fons econòmics extres derivats del seu estalvi i millora l'eficiència energètica de la instal·lació, els ajuntaments perquè disminueixen els costos en el rebut de la llum i l'aigua i el planeta i tots els éssers que hi habitem, perquè avancem cap a la Sostenibilitat i fem front a l'Emergència Climàtica.  

  • ACTIVITATS SALUT I BENESTAR 

La promoció de la salut és “El procés que permet a les persones augmentar el control i millorar la seva pròpia salut” El concepte holístic de salut de l'OMS introdueix la dimensió subjectiva de “l'estat de benestar físic, mental i social”  

  • PROJECTE DE CRIANÇA POSITIVA 

En coordinació amb amb el departament de promoció de la salut de l´hospital de la Ribera i el municipi de Benetússer es proposa una sèrie de tallers/xerrades amb pares/mares tutors/es legals de xiquets/es del munucipi amb edats compreses entre el 0-3 anys.  

  • PROJECTE D´ESCOLA DE FAMÍLIES 

La realització del projecte de famílies i les activitats que es tenen previstes dur a terme en ell, queden justificades d'una banda per la necessitat expressada per part dels familiars de trobar un lloc on benefici mutu experiències comunes referides a l'educació dels seus fills i filles , i d'altra banda per la necessitat del personal del centre de conèixer les inquietuds de les famílies per a buscar objectius comuns.  

Aquest projecte consisteix en la creació d'un espai d'informació, formació i reflexió conjunta orientat a les famílies sobre temes relacionats amb les seues funcions com a pares i com a mares. Bàsicament suposa un recurs de gran utilitat amb l'objectiu que exercisquen, d'una manera adequada, les seues funcions educatives i socialitzadores, ajudant a superar situacions que puguen comportar un important risc soci educatiu en els seus fills i filles. D'aquesta manera, tant l'escola com la família contribuirem d'una manera decisiva a la vital funció preventiva de l'escola com a facilitadora de la plena inclusió.  

  • PROJECTE D´AULA SENSORIAL.  

Aquest projecte té com a objectiu transformar una de les aules d'infantil que posseïx el centre. No sols millorant l'espai físic, sinó també renovant l'enfocament pedagògic per a proporcionar als xiquets i xiquetes experiències educatives més riques i variades.   

L'enfocament d'este projecte està profundament influenciat per Loris Malaguzzi, fundador de les escoles Reggio Emilia, qui defenia la idea que els xiquets i xiquetes són individus competents, capaços de construir el seu propi aprenentatge. Malaguzzi sostenia que l'entorn educatiu és el "tercer mestre" i que posseïm més de 100 llenguatges per a expressar-nos, com diu en el seu poema, per a referir-se als diferents modes de pensar, expressar-se i comunicar-nos. Pluralitat de llenguatges: corporal, musical, visual, científic, matemàtic, verbal…   

Les aportacions de la neurociència ens indiquen que un entorn d'aprenentatge ben dissenyat pot millorar significativament la percepció, l'emoció i per tant, la forma en què l'alumnat aprén.   

  • PROJECTE DE MILLORA DE LES FUNCIONS EXECUTIVES. 
logo-de-viva-veu-2021

 

Biblioinnova't

Segons com ens marca la Resolució de 13 de març de 2024, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca el projecte d'innovació de biblioteques escolars «Biblioinnova't» per als centres docents de titularitat pública de la Generalitat Valenciana per al curs 2023-2024. Informem de les persones definitives al centre que constitueixen la comissió de biblioteca./

  1. Maria Luisa Vila Alapont 73****75F
  2. Luisa Ortega Zahínos 25****81A
  3. Fátima Pablo Gimeno 20****79L
Biblioinnovat_logo
Logo_Biblioedu_V2-2048x1126

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies