“Mirar, crear, cuidar: un viatge entre animals” és la proposta que estem treballant dins del Projecte innov@plàstica. Es tracta d’una invitació a mirar el món amb altres ulls, a deixar tocar pel que sentim en observar un animal, a transformar l’emoció en creació i a despertar la consciència a través de l’art. Amb aquesta proposta, cada imatge s’ha convertit en una porta oberta a la imaginació, al diàleg i a la cura compartida.
A través de la contemplació i reinterpretació d’obres en què els animals són protagonistes, les xiquetes i els xiquets s’embarquen en un viatge sensorial i simbòlic, en què l’art es convertix en un pont entre el seu món interior i l’entorn natural que els envolta. L’art, ací, no es contempla des de la distància: es toca, se sent, es transforma.