PROJECTES

[lgc_column grid=”25″ tablet_grid=”25″ mobile_grid=”25″]

BIBLIOTECA MUNICIPAL

 

HORARI BIBLIOTECA MUNICIPAL

dimecres i divendres

18:00 a 20:00

noticia

   

Fes click damunt la imatge i accediràs a les activitat programades per al Foment de la Lectura

fira del llibre

Feria del Libro 2015 Valencia

fes-ne clic i accediràs a la programació de la 51 Fira del Llibre València

[/lgc_column][lgc_column grid=”50″ tablet_grid=”50″ mobile_grid=”50″]

imatges

          http://contesantjordi08.cultura.gencat.cat/imatges/llegirensfamesgrans.jpg

 

biblio poemes

fes "click" damunt la imatge

LLegenda del conill de Pasqua

 

LLEGENDA DEL CONILL DE PASQUA

Aquest curs tenim la sort de comptar amb Isaiah, el nostre auxiliar de conversa, que ens ha apropat a la història d’aquest manera tan fascinant.

Escolta el conte i ho descubriràs!!

 

El conill de Pasqua és un personatge que segons ens conta la llegenda ens porta cistelles plenes d’ous de xocolata.

Així ho han viscut els nostres alumnes.

 

 

S’ho han passat d’alló més bé i finalment hem aconseguit fer una busqueda cooperativa, en equip.

ANIMACIÓ LECTORA

 

VAGÓ DE VERSOS

 

El passat 3 d’abril, dins de la nostra programació “Abril Cultural”, varem gaudir d’una animació lectora a càrrec de Lluís Abad de l’editorial Andana.

Com sempre ho passsarem genial!!

save the world

HALLOWEEN

31 d’octubre de 2018

HAPPY HALLOWEEN

APADRINAMENT LECTOR

CURS 2017/18

lectura compartida

Alumnat del primer i segon cicle comparteix moments de lectura, cada dimecres al matí, durant aquest tercer trimestre.

 

 

LLEGENDA DEL CONILL DE PASQUA

LLEGENDA DEL CONILL DE PASQUA

Teatre

COUNTRY & CITY MOUSE

 

LITTLE RED RIDING HOOD

Ja fa alguns cursos escolars que treballem "Teatre a les aules" tant en valencià,castellà, com anglés.

Aquest curs i dins de la programació CLIL de llengües tindrem més representacions… de fet ja hem començat amb "Little Red Riding Hood", a càrrrec de l’alumnat del tercer cicle.

POrtfolio de les llengües

Aquest curs hem començat una nova activitat de foment lector, el PORTFOLIO DE LES LLENGÜES, a més a més té el propòsit d’ajudar-nos a aprendre més i millor qualsevol idioma i d’ajudar-nos a entendre i valorar la diversitat lingüística i cultural que tenim a Europa.

El portfolio constarà aquest curs d’una carpeta-dossier on hi podràs guardar els teus treballs escrits i enregistraments orals, en les tres llengües del curriculum, per tant s’utilitzarà  en diferents classes i cursos amb diversos professors.

Recomanacions per a l’hàbit lector

Com despertar l’hàbit lector

Intenteu que us vegin llegir a casa. Aquest és el primer pas que heu de fer com a pares: el contagi més eficaç és l’exemple. Quan els pares coneixen el plaer de la lectura, és molt difícil que no el comparteixin amb els fills.
Llegiu en veu alta als vostres fills quan són petits. D’aquesta manera l’infant associarà els llibres amb una experiència de benestar. També és bo que els pares inventeu històries a partir de les imatges d’un llibre; d’aquesta manera despertareu en els vostres fills, a més d’una gran quantitat d’emocions, l’interès d’acostar-se al món dels llibres.

Practiqueu la lectura de deu a vint minuts cada dia amb ells. És més beneficiós llegir un temps curt cada dia que no pas llegir una hora seguida un cop a la setmana. A més d’ajudar-los a desenvolupar l’hàbit lector, els vostres fills us agrairan aquesta estona de dedicació i acompanyament diari. D’altra banda, cal remarcar que per ser un bon lector, a més de llegir, és imprescindible que els vostres fills sàpiguen explicar el que han llegit. D’aquesta manera garantireu la comprensió del text i potenciareu el seu interès per la lectura.
Cal que tingueu a casa llibres que els interessin perquè són l’instrument més poderós per convidar a la lectura. Els vostres fills han de descobrir que es llegeix per aprendre, però també per passar-ho bé, per plaer i per distracció. Si els nens diuen que llegir és avorrit, de ben segur és perquè no han trobat les lectures adequades als seus gustos.
És important que disposeu d’un lloc agradable per llegir amb llum adequada, amb tranquil·litat i sense sorolls que poden distreure la lectura.
Ajudeu-los a planificar un temps per a la lectura i penseu que fora de casa també hi ha llocs i moments per llegir: a la biblioteca, a l’autobús, a la consulta mèdica…
Doneu-los a conèixer altres formats, com els llibres digitals, els blogs, les pàgines web… com una manera diferent d’acostar-se a la lectura.
Interesseu-vos per les seves lectures de classe i compartiu-les amb tanta naturalitat com pugueu, sense convertir-les únicament en un deure escolar. És molt positiu que aprofiteu moments distesos per poder parlar-ne.
Feu amb ells activitats al voltant dels llibres, com ara dibuixar sobre els personatges dels llibres que llegeix, anar al teatre o al cinema a veure obres relacionades amb llibres… Si vosaltres gaudiu anant a una llibreria i fullejant llibres, els nens de ben segur que aprendran a valorar aquests moments i també aprendran a escollir els seus propis llibres.
Regaleu llibres pels aniversaris i celebracions, d’aquesta manera aprendran a valorar-los i a associar-los com una font de plaer.

[/lgc_column][lgc_column grid=”25″ tablet_grid=”25″ mobile_grid=”25″ last=”true”]

proverbi hindu

Un llibre obert és un cervell que parla;

tancat, un amic que espera;

oblidat, una ànima que perdona;

destruït, un cor que plora.

(Proverbi hindú)

diari

Si vols llegir el diari "clica" a la imatge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[/lgc_column][lgc_column grid=”100″ tablet_grid=”100″ mobile_grid=”100″ last=”true”]

pla de foment de la lectura

      El Pla de foment de la lectura és un document que recull totes les intervencions del centre destinades al foment de la lectura i a millorar l’expressió i la comprensió oral i escrita. Pretén fomentar en l’alumnat l’interés per la lectura i desenvolupar l’hàbit lector; afavorir la comprensió lectora des de totes les àrees, matèries, àmbits i mòduls del currículum; fomentar en l’alumnat la lectura com a activitat lúdica i d’oci, amb el suport de tots els membres de la comunitat educativa i de l’entorn del centre; fomentar en l’alumnat una actitud reflexiva i crítica; potenciar l’ús i la dinamització de les biblioteques del centre i l’aula, amb l’ajut de les noves tecnologies; i, en general, contribuir al desenvolupament de la competència lingüística en l’alumnat.

fes clic en la imatge

qüestionari per a l’alumnat

qüestionari per als pares

[/lgc_column]

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies