SOM SOLIDARIS

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ

Admissió i Matrícula 2024-25

Admissió

El 26 d’abril 2024 s’ha publicat en el D.O.G.V. la RESOLUCIÓ de la Conselleria d’Educació per la qual s’establix el calendari per a l’admissió (reserva de plaça) per al curs 2024-25 en INFANTIL I PRIMÀRIA.

El termini de presentació de sol·licituds d’admissió és del 30 de maig al 6 de juny

El procés d’admissió és telemàtic https://portal.edu.gva.es/adminova/

Per a obtindre la “clau d’admissió” necessitareu el DNI i el numero de suport o IDESP que apareix en el vostre document identificatiu.

El pare/mare o tutor legal del menor, presentarà una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable sobre les circumstàncies al·legades per a l’admissió. En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de documentació acreditativa, aquesta documentació, s’haurà d’aportar en el moment en què es formalitze la matrícula. No es podrà modificar la sol·licitud presentada una vegada finalitzat el termini establit per a aquest tràmit.

Els criteris de baremació que s’aplicaran per a calcular la puntuació de les sol·licituds d’admissió és el que es determina en l’annex XI i que podeu consultar en el següent enllaç:

ANNEX XI

Annex-XI-criteris-baremacio

Matrícula

Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procés d’admissió, s’haurà de formalitzar la matrícula.

El termini de formalització de matrícula telemàtica serà del 15 al 19 de juliol en https://portal.edu.gva.es/adminova/

Els documents que obligatòriament s’han d’aportar en la matrícula son:

-llibre de família o certificat de naixement

-informe de malalties que puguen requerir d’una intervenció urgent en horari escolar, que comporten modificacions en la dieta escolar o problemes de salut que requerisquen una adaptació curricular.

-documents identificatius

carta

Benvolgudes famílies:

En nom de la persones organitzadores de la donació, Laura Montes, Rocío Márquez, Ana Galiano, Elena Gallent i Salvador Manzano, ens posem en contacte amb vosaltres per a expressar-vos el nostre profund agraïment per l’extraordinària labor desenvolupada per l’alumnat i pares/mares en la passada recollida d’aliments i estris en el CEIP CARRAIXET. L’alumnat, pares/mares i professorat han donat tot un exemple de compromís i solidaritat amb les persones més desfavorides que necessiten tot el nostre suport per a pal·liar, en la mesura del possible, les seues moltes mancances de recursos materials. Cal esmentar a Álex Alegre pel transport, al claustre per donar-nos viabilitat i l’espai disponible per a portar acabe el projecte i a Rafa pel seu treball. Esperem que aquest tipus de col·laboració es puga repetir en el futur, donat els efectes beneficiosos que té, tant per a les persones amb greus mancances que necessiten la nostra ajuda, com per a la formació en valors de l’alumnat, fomentant la conscienciació i solidaritat davant els problemes reals de la societat.

Una salutació.