SETEMBRE 2023. FUNCIONAMENT DEL MENJADOR.

Estimades famílies,

El dia 11 de setembre comença el curs escolar i amb ell, el servei de menjador. Aquest curs, de manera provisional, tindrem alguns canvis en el servei. Com ja sabeu, ja han començat les obres a la nostra escola. La cuina i el menjador són dos espais afectats, està prevista la seua reforma i ampliació. S’espera que durant el primer trimestre es realitzen els treballs d’adequació de menjador i cuina, però previsiblement no serà fins a final de curs que la cuina puga funcionar amb els permisos corresponents. Per aquesta raó el servei de menjador enguany no podrà ser amb cuina in situ, sinó amb servei de catering.

L’escola està treballant per donar la millor resposta al nostre alumnat, tenint en compte les circumstàncies actuals. Vos enviem informació i instruccions importants per garantir el bon funcionament del servei al mes de setembre:

➢ Les famílies que van fer ús del servei de menjador al mes de juny i volen continuar al mes de setembre, NO HAN DE COMUNICAR-HO. JA ESTAN APUNTATS.

➢ Les famílies que van fer ús de menjador al mes de juny i no desitgen continuar al mes de setembre, HAN DE COMUNICAR-HO a l’encarregada de menjador mitjançant el correu electrònic (ana@cpcarlessalvador.com) fins al 5 de setembre.

➢ Les famílies que no van fer ús de menjador al mes de juny i volen apuntar-se ara a setembre HO HAN DE COMUNICAR a l’encarregada de menjador mitjançant el correu electrònic (ana@cpcarlessalvador.com) fins al 5 de setembre.

➢ RECORDEU que l’opció de servei de menjador als mesos de SETEMBRE i JUNY, és única de dilluns a divendres de 13:00 hores a 15:00 hores.

Per altra banda, informar-vos que en l’últim Consell Escolar es va aprovar el canvi d’empresa de menjador per al curs 2023-24. A partir del pròxim curs treballarem amb «Llum i Taula». Es tracta d’una empresa familiar, pròxima, amb iniciativa i coherent amb el nostre projecte educatiu. Anirem informant-vos dels possibles canvis a inici de curs.

Al mes de setembre repartirem l’imprès de sol·licitud del servei de menjador per als mesos d’octubre a maig i també vos enviarem més informació referent al funcionament general del menjador per al curs 2023-24.

Que passeu un bon estiu.

L’equip de menjador.