JULIOL 2023: COMENCEN LES OBRES EN L’ESCOLA.

Estimades famílies,

Com sabeu, des de fa més de dos dècades l’escola té pendents obres de reforma, que en els últims anys, han estat integrades en el programa EDIFICANT.

Les obres han estat adjudicades i, el dia 4 de juliol, se’ns ha comunicat que van a començar en els pròxims dies (presumiblement, durant la segona setmana de juliol), quines són les fases del projecte i els espais que es veuran afectats en cadascuna.

Les obres inclouen l’edifici d’infantil, el menjador, l’accessibilitat i els banys de l’edifici principal, així com el pati de l’escola.

La planificació de les obres preveu tres fases i, amb la intenció de interferir el mínim possible amb l’activitat ordinària de l’escola, els treballs més molestos (demolició, per exemple) estan previstos durant l’estiu, abans de l’onze de setembre, dia d’inici de les classes.

Amb tot, podeu comprendre que l’afectació per a les activitats del centre va a ser molt important: aquest curs serà difícil per a tots i totes per les condicions en que s’haurà de desenvolupar. Comptem amb la vostra comprensió i ajuda. Estem treballant per organitzar-nos i, ara mateix, amb les degudes reserves, podem avançar-vos que:

1. Totes les classes d’educació infantil es reubicaran en l’edifici principal, en la planta baixa.
  2. La classe de primer de primària pujarà al primer pis, on ocuparà l’espai de la classe de sisé que, al seu torn, es mourà a l’aula d’informàtica.
  3. L’aula prefabricada de que disposa el centre no estarà disponible més que com a magatzem, i es mourà a la pista esportiva.
  4. Farem tot el possible per donar servei de menjador, que haurà de fer-se amb càtering, en els espais de que vaja disposant el centre, incloses les aules.
  5. L’escola d’estiu que es realitza actualment haurà de traslladar-se d’espai, segurament a una altra escola del barri.
  6. Les activitats extraescolars de vesprada, així com l’escola matinera, s’organitzaran per donar el servei mínim que algunes famílies puguen necessitar per raons de conciliació, però estaran molt condicionades per la disponibilitat d’espais del centre.
  7. Durant el temps de menjador, les activitats extraescolars que es venien realitzant no es podran dur a terme mentre duren les obres.

Les obres compliran amb totes les mesures de seguretat corresponents i es realitzaran en espais delimitats per una tanca metàl·lica i opaca.

Està previst que els treballs finalitzen en febrer.

L’actual situació es excepcional i el curs pròxim serà complicat per a tots i totes. Els treballadors i treballadores intentarem que l’afectació a l’activitat acadèmica siga la mínima possible i que els serveis bàsics, com ara el menjador, funcionen. Altres activitats del centre es veuran molt limitades temporalment.

Vos hem traslladat la informació de que disposem a dia de huí, com anirem fent al llarg de tot el procés mitjançant els canals oficials del centre. Seguim a la vostra disposició al centre per a qualsevol dubte o aclariment.

La direcció.