MENJADOR | Nota informativa 21/22

Estimades famílies de l’alumnat del Menjador Escolar:

Hem iniciat el curs escolar amb una nova normalitat que ens du a fer algunes
modificacions aprovades pel Consell Escolar.

mom and kid girl preparing healthy food at home

1.-El preu del MENÚ per dia, continua com el curs passat, 4,25 Euros.

2.- L’entitat bancària (Cajamar) carregarà en el seu compte, la despesa corresponent entre els dies 5 i 7 del mes vençut. Aquelles famílies que han canviat el seu compte bancari, han de comunicar-ho a la Direcció del Centre.

3.-El rebut als becaris es facturarà quant es publique la puntuació definitiva de les beques, en aquest moment està en puntuació provisional.

4.-Per avisar de la no assistència al menjador i les dietes, cal fer-ho via telefònica de 8:30 a 9:20. Telèfon: 964 55 89 40. La no assistència al centre justifica la no assistència al menjador ( no fa falta ni avisar ni justificar).

5.-En cas de una falta d'assistència degudament justificada, no es cobrarà el preu del menú. Forma de justificar les faltes d'assistència al menjador:

• Enviar justificació al correu de l’escola: 12003547@gva.es
  • Assumpte: JUSTIFICACIÓ FALTA MENJADOR
  • Especificant: Curs i nom del xiquet/xiqueta.

6.-Si no es fa ús del pic-nic, no es cobrarà el menú.

7.-L’empresa que ens serveix el càtering és IRCO, per a consultar els menús accedir a l’adreça http://62.4.6.255/webapp/ una vegada dins introduir:

• usuari: ca2116
  • clau d'accés:6894

8.-Per altres informacions del Menjador, consultar la pàgina web del cole.

9.-També posarem els menús al Telegram del centre: CEIP Carles Salvador.

10.- La bossa d’endreç: pinta i colònia amb ampolla de plàstic, tot amb el nom. (sense raspall)

Castelló a 21 de setembre de 2.021
La Comissió del Menjador