INICI

Asistencia al comedor

FESTA | 9 d’octubre

9 d'octubre de 2024

A l’escola, com tots els anys celebrem el Correllengua, on la flama com a símbol de la llengua que recorre els territoris de parla catalana, adquireix molta importància quan arriba a les nostres terres.

NORMATIVA | Ús de mòbils

23 de setembre de 2024

Normativa sobre l’ús de dispositius mòbils en els centres educatius.

INF. | Vacunació de la Grip

23 de setembre de 2024

Campanya de vacunació contra la Grip per a l’alumnat d’infantil en el centre educatiu. Tota la informació.

2 i 3 anys | Reunió inicial

29 d'agost de 2024

Per iniciar el curs 24-25, compartim amb vosaltres la data i hora de la reunió inicial de Infantil 2 i 3 anys, que serà el proper dilluns dia 2 de setembre a les 18h de la vesprada a l’escola.

2 i 3 anys | Trobada de famílies

29 d'agost de 2024

Per començar amb ganes i poder conèixer-nos en un ambient més relaxat i tranquil. hem preparat per a les famílies de l’alumnat de 2 i 3 anys, una Trobada de Famílies amb les mestres d’infantil; serà el dijous 5 de setembre a les 18h al pati d’infantil.

AFA | Altes Intranet

22 d'agost de 2024

Adjuntem el document informatiu amb tot el procés per a donar-vos d’alta en la nostra intranet o en la nostra nova app i ser família sòcia de la nostra AFA el pròxim curs.

La teua opinió ens ajuda!

Per favor introdueix un missatge.