Carnestoltes 2024

COMUNICAT CARNESTOLTES 2024

Des del claustre de mestres del CEIP Carles Salvador volem informar que:
El proper divendres 9 de febrer celebrarem Carnestoltes a l’escola. Aquesta celebració consistirà en:

15:15h. Passacarrer pel barri acompanyats per la Batucada de 5è (que se situarà entre 1r i 2n).
En tornar al centre, primer entrarà l’alumnat a les pistes i després podreu fer-ho les famílies (darrere dels xiquets i en les zones habilitades a tal efecte). L’alumnat de 6è llegirà el Testament del Rei Carnestoltes.A continuació, les classes desfilaran per les pistes.

RECORDEU:

* Podeu vindre a las 14:30h a disfressar als vostres fills/filles per la porta de l'avinguda Chatellerault (només un familiar per xiquet/a).
* A les 15h heu d'eixir per la mateixa porta i anar a l’eixida de la desfilada per fora. Si alguna família no pot vindre, ajudarem les mestres i monitores a disfressar als xiquets/xiquetes.

* Qui dine a casa eixe dia, no pot vindre fins les 15 hores.
* Us recordem que no podeu fer fotos dins de l'aula ni del cole. Les i els mestres farem fotos i vídeos a l’alumnat. No us perdeu l’activitat per estar pendent de fer-ne. L’important és gaudir junts i juntes.
* A les 15h eixirem per la porta de colors gran de Primària per fer la desfilada. Us esperem! Estem segures que gaudireu de vore als vostres fills/es.
*No podeu emportar-vos cap xiquet/xiqueta abans de l’hora d’acabada(16:30h). *Respecteu les zones habilitades a les pistes per a les famílies.
*Si plou, ja us comunicarem el pla alternatiu.

16:30h. L’AFA ha organitzat una xocolatada solidària per a les famílies a benefici de les associacions MEF2C i Maria/Marta CLN6

photo_5909004465715920629_y