Inscripció menjador 24-25

🍏🍎🍐🍆🥕🫑🥒
Estimades famílies, avui us ha arribat per webfamilia la inscripció per al menjador del curs vinent. Teniu de temps fins dilluns dia 24 de juny per sol•licitar plaça.
Reviseu si han canviat les vostres dades bancàries i comuniqueu-nos-ho en els observacions.
De l'alumnat que canvia de cicle o d'etapa i per tant es reagruparà no heu d'escriure a quin grup anirà, ja que encara no ho sabeu.
Tindre plaça enguany no garanteix tindre-la el curs que ve; i tant si sol·liciteu beca de menjador com si no, heu d'emplenar la inscripció.
La data límit per omplir el formulari és el dilluns 24 de juny.
Recordem que el Servei de Menjador és un servei complementari del centre i que cal assumir les seues normes per poder gaudir d'ell (normes del curs 23-24)
*Si hi haguera problemes d'espai al menjador, assignarem les places per ordre d'inscripció.
*Recordeu que podeu trobar el NIA de l'alumne/a l'app de webfamilia.
*Cal omplir i enviar un formulari per cada fill/filla.

Enllaç al formulari:
🍊🍌🍉🥦🥕🥔