Innov@circ en Educació Física!!!!!
Aquest curs l’alumnat de 6è ha gaudit molt treballant i aprenent sobre el circ i algunes de les seues modalitats com l’equilibri, l’acrosport, malabars, platerets o diàbol. Encara que degut a la vaga no hem pogut fer tot allò que teníem previst, ha sigut un descobriment molt enriquidor.
Visca el circ! 🎭🎪🤹♂️
