JUSTIFICACIÓ DE FALTES D’ASSISTÈNCIA AL MENJADOR ESCOLAR

L’alumnat usuari del menjador escolar, que no vaja a fer ús del mateix haurà de comunicar-ho amb suficient antelació o abans de les 11:00h. del mateix dia. En aquest sentit, i per tal de facilitar aquesta justificació, hem elaborat un formulari.

És molt important que utilitzeu aquesta via quan el vostre fill/a falte al menjador, per tal que la falta es considere justificada i es descompte l’import del servei corresponent a aquest dia.

El alumnado usuario del comedor escolar, que no vaya a utilizar el mismo deberá comunicarlo con suficiente antelación o antes de las 11:00h. del mismo día. En este sentido, y con el fin de facilitar esta justificación, hemos elaborado un formulario.

Es muy importante que utilice esta vía cuando su hijo/a falte en el comedor, para que la falta se considere justificada y se descuento el importe del servicio correspondiente a ese día

JUSTIFICACIÓ DE FALTES DEL MENJADOR / JUSTIFICACIÓN FALTAS DEL COMEDOR

Nom de l'alumne/a / Nombre del alumno/a(Requerit)

Dia de NO assistència / Dia de NO asistencia(Requerit)
Comunicar abans de les 11 hores del dia de no assistència / Comunicar antes de las 11 horas del día de no asistencia

Explica el motiu de la NO assistència / Explica el motivo de la NO asistencia

Correu electrònic / Correo electrónico(Requerit)

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies