Amb motiu del Dia Internacional de la Xiqueta i la Dona en la Ciència, que se celebra l’11 de febrer, el passat 23 de febrer al CEIP Bonavista vam dur a terme una jornada molt especial al centre.
Vam organitzar una sèrie d’activitats per comunitats, on l’alumnat va poder participar en experiments, tallers i jocs relacionats amb el món científic. A més, es van visualitzar vídeos i es van conéixer les aportacions de diferents dones científiques famoses, posant en valor la seua tasca i la importància del paper de la dona en la ciència.
Va ser una experiència enriquidora i motivadora per a tot l’alumnat.
