Carnestoltes 2024

Després d’una setmana plena d’activitats, Carnestoltes ha arribat a la seua fi.

El pregó del divendres 2 de febrer, que va representar l’alumnat de 5è, va donar lloc a una sèrie de consignes que els xiquets i xiquetes del centre van portar al llarg de la setmana següent per no ser enfarinats per Carnestoltes i la seua comitiva: monyos amb motxos al cap, vestit i faldes, corbates originals… Un pregó molt divertit i entretingut!

El judici que va realitzar l’alumnat de 6è va ser un acte molt emotiu que va mostrar, d’una forma molt original, l’actualitat de l’últim any, amb un toc d’humor. Els xiquets i xiquetes ho van fer genial. Enhorabona pel gran treball realitzat! I moltes gràcies al professorat i a les famílies per la seua ajuda i implicació.

Aquest judici va ser el preludi de la desfilada de Carnestoltes que es va realitzar el dijous 8 de febrer als carrers del barri de Sant Rafel. Els xiquets i les xiquetes van poder gaudir d’una vesprada plena de diversió, música, ball i molt de color.

Fins el proper any Carnestoltes!