Dia de la Pau

Hui, 30 de gener, hem celebrat el dia de la no violència i la pau. Per a commemorar aquest dia, hem realitzat diverses activitats.

Al llarg de la setmana, l’alumnat ha plantat llavors màgiques per la pau, un acte simbòlic que s’ha acompanyat de paraules amables. També s’ha treballat informació al voltant del premis Nobel de la Pau, on s’ha buscat informació sobre aquests premis per a realitzar un xicotet vídeo. També s’han realitzat lapbooks sobre algunes guanyadores d’aquest premi com Rosa Parks i Rigoberta Menchú.

El dia de la Pau hem cantat tot l’alumnat junt la cançó Puentes, de la cantant Merche.

L’alumnat que ens trobem actualment al CEIP La Solana també hem participat junt a l’alumnat d’aquest centre en la commemoració d’aquest dia, llegint un poema i cantant la cançó al pati del centre.