DIA EUROPEU SENSE COTXES

El passat divendres, 22 de setembre, els grups de 5è ens vam unir a la bicicletada organitzada pel departament de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Ontinyent, per celebrar el Dia Mundial sense cotxes. L’activitat consistia en realitzar un recorregut amb la bici pels carrers de la nostra localitat, junt a l’alumnat dels altres centres. Vam arribar a la Plaça de la Coronació (El Barranquet) i allí ens tenien preparat un esmorzar saludable. Vam fer un poc de convivència i abans de la tornada, vam pegar dos voltes al voltant de la Plaça totes les escoles. Després vam tornar a l’escola fent un altre recorregut amb les nostres tutores i els nostres mestres d’Educació Física. En l’escola ens va donar temps de seguir passant-ho bé amb la bici i els nostres companys i companyes. La iniciativa va estar genial.