Al Bonavista cultivem VIDA!

Com cada curs posem en funcionament el nostre hort escolar, procés en què s’han implicat els diferents els cicles de la nostra escola, l’etapa d’infantil, el primer i el tercer cicle de primària. I tots junts, amb l’ajuda d’Enric l’hem posat en funcionament i aquest ja està ple rendiment. Cal destacar que tots i totes hem participat de forma activa en els diferents processos de preparació. D’una banda, realitzarem la neteja del terreny, permetent-nos treballar la classificació de residus, ja que ens trobarem moltes deixalles en el nostre hortet. Tanmateix, l’alumnat d’infantil va contribuir llaurant i abonant amb les seves eines. I així doncs, després el primer i el tercer cicle començarem a sembrar faves, plantar cebes, remolatxa, enciams… I dia a dia, tots junts cuidem i observem com van cresquent i omplin-se de vida el nostre hortet. Anirem mostrant-vos les experiències que aquest espai ens va regalant.