Dia de la dona

La nostra escola continua compromesa en caminar cap endavant per eliminar les desigualtats que les dones seguim patint. Aquest dia hem fet activitats on ha participat tot l’alumnat, des d’infantil fins primària. “Artur i Clementina” han segut els protagonistes en infantil, gaudint dels somnis d’aquesta tortuga tan aventurera que sols volia ser lliure i ella mateixa. També hem pintat un banc del pati amb el color que ens identifica a dones, xiquetes, mares, iaies…el violeta, en ell s’han escrit frases que han sorgit de les converses al voltant d’aquest dia en les classes. El espai violeta també ha estat present mitjançant un joc al voltant de Dones Mestres,totes valencianes.

Sols dir que com escola democràtica que som tenim la responsabilitat de fer un món just i igualitari on totes les persones poguem ser lliures, fent un present millor i un futur on les desigualtats no existeisquen